Klachten en Retouren
Wij proberen uiteraard ons best te doen om jou te voorzien van de allerlekkerste brownies. Mocht je desondanks niet tevreden zijn, is er iets misgegaan met de bezorging en heb je een klacht? Neem dan contact met ons op via info@browniehuys.nl, zodat we samen kunnen kijken naar een gepast oplossing voor je klacht.
Omdat de brownies een beperkte houdbaarheid hebben kunnen deze niet worden geretourneerd. Het herroepingsrecht is hierbij dan ook niet van toepassing. Nadat we een succesvolle betaling hebben ontvangen is de verkoop definitief.
Als je een klacht hebt over de brownies dan zijn wij uiteraard benieuwd naar de oorzaak. Mail je klacht naar info@browniehuys.nl en leg uit wat er mis is. Wij proberen daar zo snel mogelijk op te reageren.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.